Wauw, wat een dag!!  Verleden week kreeg ik bericht van Mike dat hij mij best wel wou hazen, maar dan wel tegen 3,55 min/km ipv 4min/km, ik wou dit wel proberen dus was ik officieel in het bezit van een haas, wat toch wel een grote luxe is, vooral mentaal, je moet op niks letten, enkel maar lopen :).  Deze morgen konden we dan ook meerijden met Mike en terugkomen deden we met de bus die mijn atletiekclub VabcoMol had geregeld.  Een uurtje op voorhand waren we ter plaatse, even een misverstand ivm mijn nummer, die bleek zich bij de vip's te bevinden, nog wat loslopen en we konden ons al naar het startvak begeven.
PANG, weg waren we...
Het was even zoeken naar het tempo, maar dat zat snel in de benen en dankzij Mike liep ik in het begin ook niet te snel.  Km 5 was er snel, het parkoer was heel mooi, een beetje glooiend, maar het viel nog goed mee, de wind begon wel wat op te komen.  Op 8km kreeg ik toch even een dipje, maar ik hield in mijn hoofd dat het straks wel terug beter zou gaan en hield het strakke tempo vast, en inderdaad het ging terug beter!!  Maar na 15km was het afzien toch begonnen, toen we dan na 18km nog een heuvel naar boven moesten en wind vol op de snoet kregen was het aftellen toch vollen bak begonnen.  De laatste km was echt wel om kippevel te krijgen, veel toeschouwers en een bende motorfietsen die mij begeleiden, misschien een beetje erover, maar kom hebben we dat ook eens meegemaakt!  Ik overschreed de finish in 1u22.49 toch wel tevreden met deze tijd, heb er alles uitgehaald en meer zat er niet in.  Was 1e dame en blijkbaar brak ik ook het parkoerrecord, wat ik toch wel een eer vind en ben daar dus supertrots op :).  Ik neem nu even een weekje rust, maar sta eigenlijk al weer te springen om stevig te trainen, morgen even met de trainer de rest van het jaar bekijken, hoofddoel staat al vast:  de marathon van Eindhoven!!
Ik neem ook heel even de tijd om verschillende mensen te bedanken, met ventje die mij de tijd en ruimte geeft om te trainen, onze trainer Jos Wouters die soms gestalkt wordt via Mail :),  mijn werkmakkers en Vabco Mol die zorgen voor de nodige support :), en natuurlijk mijn superhaasje Schrijvers Mike die zijn vrije zondag en zijn trainingschema opofferde voor mij!!!
Pret
4/1/2012 03:04:06 am

Super gedaan Wendy! het einde is nog lang niet in zicht wat jouw loopprestaties betreft :-)

Reply
van elsen
4/1/2012 03:07:57 am

proficiat Wendy!weer een prachtig resultaat!!!xxx

Reply
4/1/2012 03:36:02 am

Gefeliciteerd!!

Reply
4/1/2012 05:14:56 am

proficiat, een heel mooie tijd hoor, chapeau!!!!!

Reply
Patje
4/3/2012 02:55:02 pm

Superieur Wen, we zijn terecht zeer fier op jou.

Reply
4/4/2012 03:48:59 pm

Wederom knap gedaan, Wendy.
Ik zie al uit naar Eindhoven.

Reply
6/23/2012 12:30:48 pm

Was just looking for a site like this, thanks

Reply



Leave a Reply.