But still alive and kicking ;).  Op privévlak is alles prima, we hebben genoten van een zalige vakantie, natuurlijk had het perfecte weer er zeer veel mee te maken, slecht 2 echte regendagen zorgden ervoor dat de kinders steeds wel wat te doen hadden, speelplein, chirokamp, terraskes met de mama :).  
En nu terug school, effe wennen toch om terug tijd alleen door te brengen, maar dat went snel hoor ;).  Sen zit momenteel in het eerste leerjaar, leren lezen en rekenen is zijn grote uitdaging voor de komende maanden, Lander zit in het derde en onze Siebe maakt het vierde leerjaar onveilig, benieuwd wat het jaar allemaal brengt!
Verder is ook het hockeyseizoen terug begonnen, Sen en Lander zijn zeer gemotiveerd en zaterdag spelen ze de eerste match van het seizoen, omdat de coach van Sen zijn ploegje zich nog 2 zaterdagen niet kon vrijmaken gaat Herbert coachen, en ik zal ze wel wat mee opwarmen.
En nu effe over mijn allergrootste passie, het lopen.  Ik heb een tijdje geleden weer even last gehad van een liesblessure, maar met hulp van de kiné en Peter hadden we dit snel terug onder controle en werden er niet veel trainingen gemist, gelukkig maar, leef al 2 jaar terug naar de marathon toe, vorig jaar jammergenoeg niet kunnen lopen daar dezelfde liesblessure, de oorzaak is nu wel gekend en ik doe dus braaf 6 keer per week, zo'n 45 min oefeningetjes op mijn matje.
Verder werden er natuurlijk ook nog wedstrijdjes gelopen, 1okm in Mechelen, 10M in Lommel, 10km van Kasterlee, 1/2 marathon in Antwerpen, 1/2 marathon in Hamont Achel.  Allemaal heb ik ze gewonnen ook, de mooiste wedstrijd vond ik de 10M van Lommel, omdat ik daar echt concurrentie had van Hilde Kippers en het echt strijden was voor de overwinning, heel plezant!!  De wedstrijd van nu zondag, de groene halve marathon te Hamont vond ik ook heel leuk, officieus liep ik er pr, mijn tijd was 1:23:13, maar de afstand was 21,6 dus de vorm zit goed.  Liep er ook helemaal alleen, de eerste 8km trok ik een groep mannen mee, maar die begonnen te zagen onderweg dat het te rap ging en ze niet konden overnemen, tja sorry maar met wedstrijd is het ieder voor zich dus liep ik gewoon door en werd het dus een eenzame wedstrijd, maar wel heel mooi parkoer en ook een vrij snel, enkele stukken met wind op kop, maar dat is er altijd wel bij!!
Nu zitten we op de laatste rechte lijn richting de marathon en kan niet wachten om hem te lopen, de schema's van Peter zorgen ervoor dat het vertrouwen aanwezig is, voel mij ook zeer sterk op training en vrees al de week na de marathon, 3 rustdagen dan!!!!!  Is precies een straf ipv een beloning ;).  En daarna lopen we terug eens crosskes, joehoe!!
Kijk dus enorm uit naar de 29ste september, iedereen meeduimen hé!!



Leave a Reply.