Wat is het lang geleden dat ik nog iets heb laten weten!  De blessure bleef ook zeer lang aanslepen, maar lijkt nu eindelijk onder controle, ik train terug 5 keer in de week en hoop vanaf volgende week terug wat op te voeren.  Ik baal er wel serieus van dat ik mij niet heb kunnen laten zien dit jaar, de vorm zat zo goed :(, maar ben nu wel zeer gemotiveerd om er snel terug te staan, en samen met Peter zal dit zeker lukken.  Momenteel doe ik ook nog twee keer per dag extra krachttrainingen en hoop hiermee het probleem opgelost te krijgen en er ook voor te zorgen dat het nooit meer terugkomt!
Met de rest van de familie is alles prima, kinderen kwamen verleden week thuis met een goed rapport wat toch ook wel voor mentale rust zorgt, en Herbert blijft mijnen grootste schat ;).
De week van 7 januari heb ik een weekje verlof op het werk en hoop dan de conditie terug wat op te krikken en stillaan terug 2 keer per dag te kunnen trainen, maar ik heb mijn lesje wel geleerd, goed op het lichaam letten is de boodschap, want zonder mijn sport voel ik mij niet compleet ;).
Verleden week kon ik eindelijk nog eens een 12km lopen aan een tempo boven de 12 per uur, en voelde mij echt intens gelukkig, dan weet je weer exact wat je gemist hebt!!!
Crossen zal er niet meer inzitten deze winter, wat ik wel jammer vind want doe dat heel graag, maar het competitieduiveltje in mij wil pas wedstrijd lopen als ik terug wat op niveau ben.
Aan iedereen een heel gelukkig nieuwjaar, en hopelijk zien we el
12/28/2012 11:49:55 pm

Maak er een fantastisch mooi jaar van. Het gaat vast jouw jaar worden.

Reply
12/29/2012 02:46:56 am

2012 snel vergeten en blik vooruit naar 2013, dat wordt een schitterend jaar. Veel plezier samen met je gezin!

Reply
1/1/2013 12:56:15 am

het gaat weer allemaal goed komen met jou, vééél succes in 2013 ;-)

Reply
2/17/2013 08:23:54 pm

He super, weer blogjes en hup Wendy is back ! Alle succes ! 't wordt schitterend !

Reply



Leave a Reply.